Job 29 van 44


Report this listing

Solliciteren



PERSONAL CEO ASSISTANT


Functie

Voor onze klant gevestigd in regio Mechelen, gespecialiseerd in het leveren van hoog kwalitatief runds- en varkensvlees op de nationale markt, zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende die eveneens assistentie zal verlenen aan de CEO.

Je komt terecht in een superleuk team van 5 collega's!

Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Allround assistentietaken voor de CEO
  • Ingeven van bestellingen
  • Slachtlijsten en afvallijsten bijhouden in Word en Excel.
  • Documenten opmaken voor de chauffeurs
  • Klantenonthaal: Particuliere klanten hun bestellingen ophalen in het magazijn, op bon zetten en afrekenen.
  • ....

Zin in een nieuwe administratieve uitdaging die net iets meer te bieden heeft?

Zin om

Bezorg ons dan spoedig jouw CV!

REF:OFF

Jouw profiel

  • Je hebt een eerste administratieve ervaring achter de rug
  • Je beschikt over een Bachelor denkniveau
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en je kan ook je plan trekken in het Frans
  • Je kan een paar dagen per jaar starten om 2u ’s nachts en ontvangt hiervoor een nachtpremie (ter vervanging van een andere medewerker met verlof)
  • Je kan goed met een computer overweg voor input van gegevens: je werkt voornamelijk met Excel en Word.
  • Je bent communicatief en vlot in de omgang
  • Je woont in de regio van Mechelen
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer. Op termijn is een firmawagen een optie.

  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • Opvolggegevens van orders registreren
    Een lijst van de beschadigde producten en van defect materiaal opmaken
  • Verpakken en eenvoudige assemblages uitvoeren
    Beschadigde producten opnieuw conform maken, ...
  • Voorraden opvolgen
    De ontvangst van de producten controleren
  • Goederen naar de verzend-, opslag- of productiezone brengen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • De werkzone reinigen en opruimen (materieel, hulpstukken, ...)
  • Producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken
  • Goederen in opslagzones plaatsen
  • Picken volgens de instructies van de ordervoorbereiding
    De pakketten, partijen, ... samenstellen

Aanbod

  • Je komt terecht in een dynamisch en stabiel familiebedrijf.
  • Collegiale en familiale sfeer.
  • Onze klant biedt jou een vast contract na een geslaagde interimperiode van 66 gewerkte dagen.
  • Aantrekkelijke verloning op basis van jouw leeftijd en ervaring + Maaltijdcheques €8
  • Je werkt 38u per week en start om 8u


Solliciteren

Office
015/29.30.01
office@skillflex.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht